Συναγερμοί σπιτιών

συναγερμοί σπιτιών Χαλκίδα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού για σπίτια καταστήματα επαγγελματικούς χώρους συναγερμοι σπιτιων αθηνα

Αγορά συστήματος συναγερμού για σπίτι


Η αγορά ενός συστήματος συναγερμού δεν είναι μια εύκολη υπόθεση αν θέλουμε να νιώθουμε ασφαλείς η εταιρεία που θα επιλέξουμε θα πρέπει να είναι επαγγελματίες και να ασχολούνται αποκλείστηκα με συστήματα συναγερμού
Τα συστήματα συναγερμού που θα σας τοποθετήσουν να είναι επώνυμα να υπάρχει γραπτή εγγύηση και τεχνική υποστήριξη από την εταιρεία αν κάτι χρειαστείτε

Καλά θα είναι όταν εγκαταστήσουμε το σύστημα συναγερμού να το συνδέσετε και με ένα κέντρο λήψεως σημάτων συναγερμού για να ελέγχουν το σύστημα 24 ώρες και αν χρειαστεί να ειδοποιήσουν τη αρμόδιες αρχές η ότι τηλεφωνά δώσετε.

Το κόστος για να συνδέσετε ένα σύστημα συναγερμού στο κέντρο λήψεως σημάτων
Δεν είναι μεγάλο είναι περίπου στα 10€ το μηνά και μας παρέχει απεριόριστες λειτουργίες 

1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πριν λίγες ημέρες είχαμε μια άσχημη εμπειρία. Ενώ εγώ και ο σύζυγός μου ήμασταν στις δουλειές μας, στο σπίτι μας έγινε απόπειρα διάρρηξης. Γυρνώντας το σοκ ήταν μεγάλο από αυτό που είδαμε. Ευτυχώς όμως λειτούργησε ο συναγερμός που έχουμε και οι διαρρήκτες φοβήθηκαν και έφυγαν με άδεια χέρια. Παρ' όλα αυτά το άγχος μας ήταν μεγάλο γιατί εμείς δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι γίνεται στο σπίτι μας όταν λείπουμε και το κυριότερο δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε από μακριά έναν κίνδυνο. Ευτυχώς μίλησα με την εταιρεία συναγερμοί σπιτιών www.synagermoispitiwn.gr Χαλκίδα που είχα συνεργαστεί για να μου εγκαταστήσουν το σύστημα ασφαλείας στο σπίτι και μου έδωσαν αμέσως την λύση. Με ένα χαμηλό ετήσιο κόστος συνδέσαμε το σύστημά μας στο Κέντρο λήψης σημάτων της εταιρείας. Έτσι όλο το εικοσιτετράωρο κάθε μέρα του χρόνου, το σπίτι μου παρακολουθείτε από τους έμπειρους χειριστές του κέντρου. Ότι και να συμβεί αμέσως θα μας ενημερώσουν καθώς και τις αρμόδιες αρχές αν κριθεί απαραίτητο. Ευχαριστώ πολύ την εταιρεία στη Χαλκίδα για όλα. Η σιγουριά και η ασφάλεια που μου παρέχουν με την εμπειρία τους και την αξιοπιστία τους είναι ότι καλύτερο γιατί ξέρω πως έχω πράγματα ασφάλεια και προστασία. Σας τους προτείνω.
Μαίρη Ρεπούση.

Δημοσίευση σχολίου